سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















حامل نور ...

ای همه تو ....

به رهبر عزیزم و سرامد خوبی ها و مهربانی ها سلام

مدت ها بود  به دنبال بهانه ای برای حرف زدن با شما می گشتم ولی این بار شوق دیداری که ارزویم بود بهانه شد تا برایتان بنویسم احساس درونی ام را تا شاید خدا قسمت کند و اقا ما را لایق بدانید و از نزدیک جمال نورانی شما را زیارت کنیم.من یکی از نوجوانان ایران اسلامی هستم  نسلی بعد از دبستانی هایی که امید یار جمارانی تان به انها بود اینک نسلی جدید در راه است برای اعتلای اسلام و اسلامیت برای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مان و برای رسیدن به هدف های والا و گران مایه که سالهاست برای رسیدن به ان در برابر تمام ابر قدرت ها ایستاده ایم...

رهبرم :

اگر چشمان ناقابلم از وجود نورانی تان منور شود باارزش ترین و بزرگترین ارزوی جوانی ام براورده شده است .اگر هم نشد دلم خواهد شکست...ملالی نیست ، بشکست اگر دل من به فدای تار مویت...سلامتی و طول عمر بابرکت برای شما دعای روز و شب من است.این روز ها فکر من این است ایا سخنی هست که بتوانم در شأن شما بر زبان جاری سازم تا مستحق این دیدار باشم که از نزدیک زیارتتان کنم ؟

اقا جان:

ما برای پیوستن انقلابمان به انقلاب جهانی مهدی موعود روز شماری میکنیم ، اگر در طی این مدت بعضی ناهنجاری ها دلتان را به درد اورده ؟خاطرتان ازرده مباد که ما هنوز هستیم و خواهیم ایستاد.و در برابر ملحدان و یزیدیان زمان ما در صحنه محکم و پر غرور ایستاده ایم و تا اخر میمانیم تا به دشمن بگوییم تا ما هستیم اجازه نخواهیم داد خوابهای اشفته و پریشانت در بیداری تعبیر پیدا کند و تو این ارزو را باخود به گور خواهی برد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جمهوری ایرانی و سکولار تبدیل کنی.این را نوشتم شاید به نمایندگی نسلی انقلابی،پرشور،اماده و اگاه

 

التماس دعا:سایه پر از صلابت و مهربانی تان مستدام باد

  در اخر : همه هست ارزویم که ببینم از تو رویی...

 

 

                                                   


نوشته شده در جمعه 90/4/10ساعت 4:32 عصر توسط فاطمه کریمی نظرات ( ) |


 Design By : Pichak